درمان های چینی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

سطح کراتینین بالا به نظر می رسد یک مشکل شایع اگر اختلال عملکرد کلیوی نفروپاتی دیابتی است، که یک عارضه شایع دیابت می شود. در آن صورت، به بیماران در مورد درمان طبیعی و موثر برای رسیدن به سطح کراتینین بالا نگران هستند. در اینجا درمان های چینی از سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است.

اول، ما یک سم زدایی پزشکی کمکی برای کمک به کراتینین سرم کمتر و سموم دیگر استفاده کنید. شامل مصرف سم زدایی دهان درمان طب چینی و چینی حمام انما گیاهی. انما می تواند کمک به حذف سموم از دستگاه گوارش و گیاهان دارویی حمام درمانی می تواند کراتینین سرم با بهبود گردش خون در سراسر بدن و عرق را کاهش دهد.

دوم، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، دیابت ممکن است آسیب های اصلی علت کلیه است. اگر نشت آلبومین ریز جلبک ها وجود دارد را از طریق ادرار، بدان معنی است که وضعیت فاز التهابی است. برای این مشکل، ما با استفاده از داغ پزشکی فشرده درمان به چینی میکرو التهاب و ضد انعقاد در برابر به منظور کنترل واکنش ایمنی بدن در کلیه ها و پروتئین و ادرار را ترک کنند. از همه مهمتر، این آلبومین سپرده در عروق خونی (نوع اصلی آسیب پاتولوژیک از آسیب کلیوی ناشی از دیابت) را می توان با Osmotherapy پزشکی تخریب.

سوم، مواد فعال از طب میکرو چینی می تواند عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب انجام، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، کلیه و فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج تکثیر DNA آسیب دیده سلول ها به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه، کاهش سطح کراتینین بالا.

شما علاقه مند به این درمان های طبیعی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا هستند؟ اگر عملکرد کلیه ممکن است به افزایش بیشتر، نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه نیز به طور موثر اجتناب شود. ما همیشه در اینجا مبارزه با این بیماری با شما، به طوری که ما به تنهایی نمی باشد. شما می توانید انتخاب کنید برای ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام با ما تماس بگیرید، مطمئنا در 48 ساعت پاسخ خود را برای ما.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: